Seg söndag

Jag berättar om hela helgen nu.

Fredag -
Var jag med min fina Angelica och vi var och firade Krille, skit mysigt sedan slutade det med en fest i Haninge. Han blir 19 idag med firade han på fredagen, vi käkade ute innan festen med alla grabbarna. Så det var mysigt! Sedan sov vi hos Krille med chris.

Lördagen -
Blev hämtade i Gubbängen hos Krille av älskling, han körde oss hem till Angelica i Skogås. Där käkade vi massor, sedan däckade vi i hennes säng och sov i 4 timmar. Sen kom älskling med cigg och vi åkte till Söder med älsklingen Robin och Simon, där krökade vi och myste!


Söndag,Idag  -
Vaknade upp brevid min fina, sedan chillade vi och är grymt bakis idag! Robin körde sedan hem Angelica till Skogås och sedan släppte han av mig hemma i Stureby, Åh han är underbar! När jag kom hem så har jag ett skit fint rum! Tack söta stora syster! Nu sitter jag här hemma, mamma städar och pumpar musik haha.
Bakis kläder
Trackback
RSS 2.0