Onsdag, är så sur just nu.

Igår var jag med robin efter skolan och i måndags var jag med han också, har vart med varandra hela veckan nu. Det känns skit bra och jag är super glad för att vi fortfarande håller ihop, även om alla andra inte förstår hur vi står ut med varandra, Igår var jag i skolan, efter det åkte jag hem och sen till robin. Vi lagade mat och kollade film. Suuper mys!
En sak är att jag är så förbannad på vissa tjejer. Åh. Har läst runt lite i olika bloggar och alla snygga perfekta tjejer klagar på sig själva? Fast dom är naturligt fina! Helt stört vad arg jag blir!! Ja, jag klagar på mig själv för mycket också, men jag ska ta tag i det. Ska gå till gymmet nästa månad och bara köra hårt. Då kanske jag får den dröm kroppen till sommaren? ÅÅÅÅÅH jag blir så arg på dom tjejerna.
Här kommer det en bild på min kropp, den är inte perfekt. Men den är naturlig och kommer tränas till sommaren.
Haha tänk hur mycket dom hade klagat om dom hade haft min kropp? Jag vet att bilderna är lite överdrivna, dom är båda från sommaren 2010. Men skitsamma. Jag är 18 år snart och gör vad jag vill. Man ska vara glad för den man är och den man har skapats till! ( tänkte lägga ut ännu mer naket på mig, men det skippar vi )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0