Lördag morgon

Har precis vaknat, är ovanligt trött. Blev inte en sån hård kväll igår iallafall. Jag började jobba klockan 4 till 9 på kvällen så gick jag hem och då var Angelica här, vi började fixa oss och åkte till David där också Jesper var. Satt där och drack lite, sen skulle dom vidare på krogen så jag och Angie åkte och mötte Emma och Marre. Vi var i Ensekde gård hela kvällen nästan, det var helt lungt förutom att det var massa med raggiga killar där vi var men men haha. Angelica blev hämtade klockan halv 3 och jag kom hem lite över 3 tiden kanske? Rätt lung kväll igår. Är bara lite trött just nu, och undrar vad jag ska göra idag? hm.. Vi får se helt enkelt haha. Skriver mera senare!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0