Hej jag är hungrig

Jag är hungrig hela tiden, ska snart sätta på en film och ligga och mysa helt ensam.. kul! Pratade nyss med kära kusin och ska till henne imorgon! Såå mysigt, och roligt det ska bli. Haha. Jag är fan helt efterbliven just nu bara för att jag är sååå fucking arg på en viss person, som jag inte ens vill nämna vid namn. Men aja. Nu ska jag ligga här och pilla mig i naven tills min mat o mitt sällskap kommer. Pusssssssssss
När jag kollar på den här bilden.. så blir det svårare att vara sur på dig. Men kommer döda dig efter jag har fått min mat och pengar! HAHAHA ( Bilden är från slutet av 09 )

Kommentarer
Postat av: Johanna

vem e killen? ser ju skir bra ut! nr tack?

2011-02-06 @ 23:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0