Bara tråk

Mitt 2010 ..

Hur har året 2010 varit för dig? – Inte det bästa
Bättre än förra året? – Inte direkt
Någonting du aldrig kommer glömma från år 2010? –  Hur jävla dum jag har vart
Har du flyttat under år 2010? – Nepp
Har du hittat en ny låt som du älskar? – Nja.. lite kanske haha
I så fall vilken? – Har börjat lyssna mera på Petter
Har du kysst en främling? – Haha japp

KÄRLEK

Hur har din kärlek varit 2010? – Dålig, har vart singel typ hela året
Har du varit kär? -Yes
Har du sagt jag älskar dig till någon? – Ja..
Har någon sagt jag älskar dig till dig? – Jaa
Har du haft ett hemligt förhållande? -  Haha nej varför..

SORG & HÄMD

Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? – Nej, som tur är
Har någon i din släkt avlidit? – Nej
Har du slagit någon riktigt med knytnäven? – Aah
Varit i slagsmål? – Nja.. ?

PERSONLIGT

Har du gjort någonting du ångrar? - Japp
I så fall vad? – Väldigt många saker under 2010
Har du skämt ut dig? – Yes
Har du ljugit för en vän? – Ja.
Har du varit ute en hel natt? – aah
Har du blivit tagen av polisen? – Nej inte det här året!
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - Ja.
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - Jaa

SKOLAN & FRITIDEN

Vilken skola går du på?Hantverksakademins Gymnasium
Har någon varit elak mot dig i skolan? – Nej, bryr mig inte
Hatar du någon på din skola? - Nja, aah haha
Har du gjort något framsteg? – Klart jag har, eller?
Haft alla rätt på ett prov? – Ja massor

VÄNSKAP

Har du träffat nya vänner? – Jaa
Har du förlorat en vän? – Ja tråkigt nog..
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? – Ja typ.
Har du gått bakom ryggen på en vän? – Mm ..
Har du haft en relation med en vän? – Va? haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0