Torsdag

En dag kvar tills fredag! Wiiiee!!
Idag gick jag upp tidigt, tog en dusch och fixade mig innan skolan. Stötte på Maria på vägen och åkte en bit med henne till skolan, det var kul att träffa henne så länge sen nu hehe! Sen var jag i skolan med alla söta, och nu är jag hemma och bara tar det lugnt. Ska ut och springa snart, måste gå ner några kilon nu för jag går bara upp hela tiden! Det är sant. Ånget, aja bättre att göra något åt det istället! Hejdå



Måste bli av med lite nu. Laddar inför sommaren 2014 HAHA, nejmen jag ska verkligen försöka hålla mig fräsch tills sommaren 2011 om inte så får jag vänta tills 2014. Nu är det bara ut och springa! Det ska bli ändringar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0