Kommer aldrig glömma

Glömmer aldig våra minnen ihop. Aldrig. Du har en stor plats i mitt hjärta, även om det inte är som förut. Jag älskar dig, det kommer jag alltid göra. Allt som vi har delat, allt som vi har gjort, det går inte ens att skriva en bok på hur mycket saker som vi har gjort tillsammans.. Fan vad jag saknar dig, du är den första personen jag tänker på när jag somnar och den första jag tänker på när jag vaknar. Det var vi två, du var min andra halva. Utan dig är jag inte hel, kommer du ihåg när jag sa det? Det är iallafall sant, jag är inte hel utan dig. Det är bara så.
Tack som mycket för alla gånger du har stöttat mig, förlåt att jag har vart en idiot vissa gånger. Du betyder så mycket, och har alltid gjort. Ida, du var min bästa vän. Min bästa. Jag älskar dig mest, min kusin Ida Pousette.


Finns såklart mycket fler bilder, men nu orkar jag inte mer för nu rinner mina tårar.

Du är mitt blod

Kommentarer
Postat av: Lixy

Bra blogg :)

2011-02-12 @ 12:14:05
URL: http://lixy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0