Ja, jag har tråkigt

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan:
Nej
Titta på dig själv i spegeln: Ja ?
Gnälla: Nja..
Skrika: Ja
Sova: Ja ?
Ha ångest: Beror ju på
Skada dig själv med flit: Haha nej 
Ta mediciner du inte borde ta: Nej
Vilja dö: Nej
Drömma mardrömmar: Aah
Drömma sexdrömmar: Ja det händer
Ta droger: Nej
Försöka vara annorlunda: Jag är, behöver inte försöka
Klä dig i svart: Nja ibland
Gå till kyrkan: Nej
Gå i skolan: Ja
Röka:  Ja
Ljuga:  Inget som jag brukar göra
Hata folk: Nej, hata är ett starkt ord
Lita på folk: Har svårt för det

VEM:
Saknar du:
Min familj
Vill du döda: Ingen?
Rörde dig sist: Robin
Vill du slå: Ingen
Kysste dig sist: Robin
Vill du kittla: Ingen
Kramade du sist: Kudden
Vill du prata med: Mamma
Skrek du på sist: Robin
Vill du vara som: Bara mig själv
Sårade dig sist: Minns inte
Vill du bli galet full med: Patricia haha
Gjorde dig riktigt glad senast: Minns inte
Fick du sms från senast: Kristoffer
Ringde dig senast: Angelica
Är snyggast på jorden:  Wentworth Miller.

HAR DU:
För många vänner:
Det kan man aldrig ha
Förföljelsemani: Ibland
Tvångstankar: Ja
Någon annan psykisk sjukdom: Säkert 
Någon skada: Ja många
Färgat håret: Ja, minst 2454 gånger
Brutit några ben: Ja
Några piercings: Ja
Egen dator: Ja
Bra självförtroende: Beror på
Kysst någon: Ja
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej 
Bjudit ut någon: Ja
Varit kär: Ja
Dumpat någon: Japp
Stulit någonting: Ja förut
Lämnat landet: Japp
Tuttat eld på nått: Ja
Gjort något olagligt: Ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0