Seg måndag

Hellu!
Idag har hela dagen vart fett seg, har vart trött och seg hela dagen.. shit inte kul fan. Slutade runt halv fyra idag, paratade sedan med Sarah i 20 timmar i telefonen haha nej men saknar henne så. Ska snart få träffa min prinsessa! Aja, sitter här och är ny badad och krulligt hår haha fy fan.. Ska borsta tänderna nu sen ringa Robin, sen släcka lampan och somna. Imorgon ska jag vara i gullmarsplan 20 över 8 för att möta upp Cassandra där, sen sätta sig på tuben igen och åka tillbaka till skolan. Jaja. Puss på er!
Här är bilder på vad jag hade på mig idag!

Mysig kofta från MQ
Linnet under från Gina
Lackleggings från Gina
Skorna har jag sagt Förut.
Skinnjacka till det MQ
Väska till blev en från Zara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0