It must have been love

Ligger i sängen just nu och lyssnar på lugna låtar, så jävla skönt.. Bara ler och mår allmänt jävla bra. Ska upp och sjunga för syster imorgon också som blir 11 år hehe, stor flicka nu!
Dagen har vart bra, utom min jävla bakis fulla men men det får man ju ta. Ska bli skönt att lämna stockholm imorgon och bara komma bort i några dagar, kommer hem på söndag igen dåra. Idag träffade jag bara Daniel jätte kort sedan åkte jag hem. Men nu är det dags för mig att sova, god natt på er! Puss



Kunde förut inte lyssna på den här låten med gråten i halsen, nu när jag lyssnar så tänker jag och bara ler. Hoppas verkligen att du finner den rätta. Du vet vem du är, jag ska inte skriva ner ditt namn. Du kommer alltid ha en plats hos mig på ett eller annat sätt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0