Hejdå stockholm!

Nu drar jag till mina kusiner och deras vänner i Dalarna, kommer att bli så jävla kuuul! Jag ska fira midsommar där, vi kommer bli mins 25 pers så det kommer att bli jäävligt kul kan jag ju säga hehe! Är så taggad. Kommer hem på söndag igen, nu så måste jag packa lite mera.. kan inte stänga väskan nu ens, men aja vi har ju flera så får väl åka med två fulla väskor haha! Aja så fåre bli :) Nu ska ja fixa mig lite till är fett stressad! Hejdå!! Bilder massor av bilder kommer ni får se sen ;) haha! Så hejdå allihoppa!

En stressad Bella

Haha, går inte att stänga den så måste ha en till väska! Shit så omöjlig jag är hehe. Pusss ses om 4-5 dagar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0