Hammarby <3

Igår vann Bajen med 4-1 !! så jävla niiiiiiice, den första juli är det Bajen match på söderstation som gäller! Är så jävla glad och stolt över mina änglar! Igår åkte jag till Gullmars, jag missade matchen eftersom jag inte var hemma i rätt tid :/. Jag åkte iallafall dit efter matchen och mötte upp en söt liten sak, vi gick mest och snackade osv. Senare mötte jag upp Denise, och vi åkte till Högdalen och var med Niklas och hans kompis hehe.. tog natt bussen hem. Nu ligger jag här och dunkar gyllene tider som aldrig förr, brukar inte gilla dom men nu har jag gjort det mer och mer. Ska duscha nu sen ut med Anton sen åka in till stan och träffa *****  Skriver senare! Puss!



Bilder från midsommar!



Haha, varför jag ser ut som jag gör är därför jag är onykter på alla dessa bilder som togs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0