Fredag imorgon

Hellu!
Är dålig på att skriva men iallfall. Igår träffade jag min stora syster som vad på besök hemma hos oss igår, jätte roligt att få träffa henne igen vilket man inte gör så pass ofta. Följde med henne till T banan för att säga hejdå och att sen Robin skulle hämta mig med bilen. Sen så åkte jag till Robin tog en dusch där tillsammans med han och sen myste vi lite och sov. Idag släppte han av mig i skolan och jag gick bara till tolv idag ( sköönt! ), när jag kom hem så kollade jag på ondskan som är en riktigt bra film! Efter den så gick jag och träffade Denise, och vi tog en rätt så lång promenad faktiskt. När jag kom hem käkade jag lite med mammi sen så satte jag mig vid datorn. Nu måste jag verkligen sova! Ska upp imorgon hehe.
Puss på er sötnosar

Nya fina bilder kommer imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0