Tisdag

Imorgon ska jag vara hemma efersom jag ska hälsa på min nya skola. Är lite nervös men det behöver jag inte vara, jag vet ju att det kommer gå bra.
Imorgon kväll funderar vi om vi ska ut och grilla med lite folk ... Låter ju mysigt men men vi får också se hur vädret ser ut. Vem vet.
Försökte också idag att bli medlem i bilddagboken, men det funka typ inte? Jag kan inte logga in? ( Skumt ) 
Jusste här slänger jag ihop lite bilder på mig själv, haha osmikad och lalala.


Skriver mera senare, nu ska jag fixa den dära j*vla bilddagboken!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

bilddagboken är ju inte lite 2007? Lite sent att skaffa en bilddagbok, när större delen av sveriges befolkning avslutat sitt

2009-05-19 @ 20:04:00
Postat av: Isabella

HAHAHAHA jävla tönt, ( 2007? ) shit asso coolingen säger till ;)

Roligt att bara ha något liksom i andra hand ;D

2009-05-19 @ 20:08:47
URL: http://lsabellah.blogg.se/
Postat av: Ida

HAHAHAHA vikken cooling som har kommenterat där uppe assoo!! såååå 2007 bella.. det går inte att ha bilddagboken nu liksom. sååå uuuuute! DAAAAAAAAAAAAAAH

2009-05-19 @ 20:54:10
URL: http://idamapo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0