Onsdag

Idag har jah typ haft två lektioner, lärarna blev otroligt sura när jag kom så jävla sent idag. Aja, det gör inte mig något haha. Var med Rebecka och Malin, sen var också Matilda i skolan som man inte har sett på ett bra tag. Det var rätt kul att snacka med henne igen. Jag var med Rebecka och Malin ett litet tag innan jag skulle åka in till söder. Skulle träffat Malin sen när jag kom hem men det blev inte så. Jag åkte hem till min mammi istället och åt god kyckling och ris med nån god sås.
Nu sitter jag här, ska snart sova är trött som ett sviiiiin. Ska sola med tjejorna imorgon också haha, måste bli lite brun (a).
PUSSS PÅ RUMPAN!


Rebecka och jag. (Love you hunny! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0