Jag svarar seriöst

HAR DU NÅGON GÅNG:
Sagt nej till samlag?
Ja
Varit medvetslös? Ja det har jag.
Hånglat med någon riktigt ful? HAHA, ja..
Hånglat med fler än 75 pers? Shit så många, kanske..
Hånglat med fler än 10 pers på samma kväll?
Gjort något dumt? Såklart, vem har inte?
Gjort något du verkligen ångrar? Ja verkligen
Blivit full på ett släktkalas? Haha nej, den tiden kommer
Varit full i skolan? Haha nej!
Blivit portad ifrån en krog? Ingen krog, men fest..
Varit otrogen? Typ eller näj...
Varit nykter på nyårsafton? Japp
Slagit sönder en tv? Haha nej?
Önskat att du var av det motsatta könet? Ja nästan hela tiden
Varit gravid? ja det har jag
Fått barn? Nej
Överdoserat? -
Åkt ambulans? Nej
Gjort något olagligt? Ja
Blivit polisanmäld? Nja ..
Slagit ner någon? Ja
Skämts över dina föräldrar? HAHA, ja
Skämst över dig själv? Ja
Ätit ifrån en papperskorg? ALDRIG
Kissat ner dig av skratt? Har nog hänt haha

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? Ida

Såg dig gråta? Mamma&Ida
Fick dig att gråta? Oj..jobbig fråga..
Du gick på bio med? Ida
Du var och shoppade med? Ida
Skällde på dig? Mamma
Skickade ett e-mail? Facebook

HAR DU NÅGONSIN:
Sagt jag älskar dig och menat det?
ja, gud ja
Bråkat med din flickvän/pojkvän?  Ja
Tagit droger? Ja
Vad är du mest rädd för? Att förlora mina närmaste
Vilka kläder sover du i? Olika
Vart vill du gifta dig? Usch, jag vill inte det
Vad hatar du verkligen? Falksa personer
Varit kär? Ja, men är inte det längre.
Är du ett hälsofreak? Guuud nej!
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? Ja
Vill du gifta dig? ALDRIG
Vill du ha barn? Vet inte

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit?
Nej
Köpt någonting? Haha ja
Varit sjuk? Nej
Sjungit? Japp
Velat säga till någon att du älskar den? Ja
Träffat någon ny? Nääh?
Saknat någon?  Ja...
Kramat någon? Japp
Kysst någon? Ja
Haft sex? Nej

HAR JAG:
Digitalkamera?
Näj?
Telefon på rummet? Ja
Mobil? Ja
Egen dator? Ja
Könssjukdom? Nej
Husdjur? Ja, tre hundar
Bra kompisar? Världens bästa!
Tar du receptbelagda mediciner? Nej ***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0