Lördag 28 Mars

Hey bloggen!
Igår var det bråk i skolan, så jag gick från skolan efter lunch. Vii ska snacka om allt det sen på måndag. Jag åkte till Mattias efter skolan, var lite med han och hans flickvän. Sen åkte jag hem till Ida en stund och den tog vi bussen till Amanda. Kvällen blev lyckad som fan tycker jag, vi hade det skit roligt. Allt gick bara bra. På morgoen så gick vi från Amandas pappa där vi hade vart på kvällen till Amandas mamma, där käkade vi frukost. Nu är jag hemma har nyss fixat klart mitt rum. Ikväll hoppas jag på lokal fest, ska snacka lite mer om det med Rebecka.
Nu ska jag snart hoppa in i duschen, bilderna från igår är på väg snart hoppas jag..
Tjaaaoo!


Kommentarer
Postat av: sarah

hej! u har en jätte fin blogg :)

2009-03-28 @ 17:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0