Hah bara tråk ..

Lovar du att vara ärlig? Jadå
Du heter: Isabella
Smeknamn: Bella, alltid
Beroende av: Mycket
Vad behöver du mest just nu: Riktig kärlek
Vad tror folk om dig? Fan vet jag, jag skiter i
Vad får du oftast komplimanger för? Det är olika..
Vad säger du för att imponera på någon? Haha jag vet inte
Hur imponerar man på dig? Vara den man är, gullig & trevlig
Brukar du skratta för dig själv? Haha, ja ibland så
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:  "Kan du möta mig snart syster<33"
Var bor du? Bålsta -.-
Trivs du där: Neej, flyttar till enskede i juni.
Äger du några converse: Japp
Sprit, cider, vin eller öl: Olika, cider tror jag 
Brukar du bli för full: Händer väl nångång
Vad har du för mobil operatör: Comviq kompis
Är du allergisk i mot något: Vet inte..
Har du haft sex idag: Nepp
Hur svarar du i mobilen: "Hej"
Vem ringde du senast? Mamma
Antal timmar sömn inatt: 5 timmar
Sov du ensam: Japp ..
Tycker du om din pappa: Jadå
Brukar du komma i tid: Nej aldrig
När mår du bra: Svårt att säga..
Hur känner du dig nu: Trött som fan
Är du smart: Nja.. ibland
Var du aktiv i skolan: Hm, nej
Vad saknar du: Ha ett förhållande
Hade du en bra kväll igår: Nja, helt okej
Favorit dryck på morgonen: Oboy
Är du blyg? Nej aldrig
Sysslar du med någon idrott: Ska börja dansa
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Såklart
Är du bortskämd: Nääh
Vad behöver du just nu? Närhet
Vad längtar du till? Den 4 April
Hur gammal är du: 15 snart 16
Tycker du om någon just nu: Ja, tror det..
Vad ska du göra ikväll: Sova
Är det okej att gråta: Såklart
Har du piercing:  Snart i naveln
Vill du gifta dig: Kanske det
Vill du ha barn: Ja det är klart
Vad dricker du helst när du är törstig: Vet inte .. olika
Vilken är din favoritglass:  Ben and Jerrys
Vad äter du helst när du ser på film: Spelar ingen roll
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska
Vilken ögonfärg har du: Blåa
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja
Hur ofta tränar/motionerar du: Jag går varje dag?
Senaste låt du hörde: Minns inte rikgit
Vad gör du på helgerna: Festar ganska ofta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0