Freedag

Det regnade ju rätt mycket på morgonen när jag och Ida vakna. Men nu ser man att det börjar bli fint.
Igår tog vi bussen till Örby skola där vi skulle mötta upp David och Tim, dom skulle köpa öl så vi gick till dom andra 20 personerna som väntade på den dära "langar tjejen" Men tydligen så var hon helt jävla fucking sjuk.. så dett blev ingen öl och ingen rolig kväll. Vi kom hem vid halv ett ungefär, sedan somnade vi ganska så fort.
Ida åkte hem nyss och jag dör av tråkighet här hemma..
Ikväll vill jag fan festa galet asså! Och det ska vi nog göra tror jag! Skriver mera senare. Kul att se att se att nårga av er börjar läsa igen :)
Pösss på Görrren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0