7 Juli

Hej sötisar!
Igår hade jag skit tråkigt tills David ringde och frågade om jag ville vara med han och Rebecka, så jag tog bussen sen hoppade Rebecka på den vid älvsjö station och vi åkte tillsammans hem till David. När vi kom till David var hans kompis från skåna där, en söt liten kille som hette Sebbe typ. Haha han kommer jag träffa igen när vi drar till skåne haha. Vi gick ut till Davids skola för att möta Adde och Lucas, jag och Rebecka fick lite dricka så vi satte oss ner och snackade lite.
Sen gick vi hem till David och bara myste o kollade på film. Råkade somna där också.. Sen nu på morgonen tog jag bussen hem.
Idag ska jag och Rebecka hitta på något kul, ska träffa Malin som kommer hem från skåne nu ikväll och vi ska kanske vara hos henne och chilla o snacka lite..,
Nu ska jag hoppa in i duschen, skriver mera senare!¨
Pussspusss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0