Till dig ...

För många saker händer som man inte tänker på, du bara vänder
om, jag försöker att förstå.. Det skulle vara du och jag i
alla lägen, du vände ryggen till så jag hittar inte vägen.
Sitter här igen och tänker tillbaks, på allting som har hänt,
men jag kan inte hata.. Det var du och jag det var så det
skulle va, många fina minnen men nu finns du inte kvar.
Kärleken är skit, kärleken är komplicerad, för allting är
skit när jag tänker numera. Jag hör dig skratta, ja det ekar
på natten för det svider, men nu går jag själv genom eld och
vatten. Försöker vara stark, jag försöker kämpa fram, men det
svider.. för jag vill somna i din famn, jag vill smeka din
kind, jag vill vara i din närhet, vill vara nära dig och
skrika ut min kärlek. Ropar efter dig jag vill vara mer än en
vän, jag vill vara nära dig, jag vill se dig le igen. Det
gick massa dagar och du slutade att ringa, jag väntade och
väntade på min egna sötnos, det gick en vecka och jag
visste ingenting, du behandlade mig som skit, men kärleken är
blind.. Det smärtar i bröstet jag kan inte sova, det skaver i
hjärtat jag vill inte plågas. Det var du och jag det var så
du sa, jag glömmer aldrig det jag vill ha dig tillbaks. Solen
den skiner när stjärnorna lyser jag tänker på dig när jag
ligger här och fryser. Tårar blir till blod, när jag sover
själv på natten, för det svider, för nu går jag själv genom
eld och vatten. Jag ropar efter dig men jag får inget svar,
så jag säger farväl, och jag hoppas du är glad
. Du skulle ta
min hand vi skulle segla iväg, men fuck allting nu vill jag
till en annan värld. Jag vill vara nära dig jag vill se dig
le igen.. Bara du och jag, jag saknar dig.. Allting är så
jävla jobbigt vill ha det som innan, bara du och jag. Tappar
lusten.. jag har tappat den förut men aldrig förut har mitt
hjärta blivit så pass brustet. Jag var en idiot som vågade
hoppas, idiot!

Kommentarer
Postat av: hanna

ska du säga?:| ditt hår är jätte fint ju! Haha joo innan skrev jag varje dag men tröttnat lite :/ har ingen kamera heller men kul att du gillar den :D<3

2009-04-14 @ 15:01:08
URL: http://justlivinmylife.blogg.se/
Postat av: Jessica

Har du skrivt det där? Skitfint skrivet alltså...

2009-04-14 @ 22:57:46
URL: http://jjjjjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0