Min "underbara" dag

Jag hoppas fan att morgon dagen blir roligare då får jag iallafall träffa folk. Har inte gjort något annat än att sitta vid datan och att det har kommit tvåå grabbar som har lämnat frukt till mig? Alla kollar på mig som om jag är idiot för att jag kommer från sverige? Känns som det iallafall dom kollar in i fönstrerna och ja, inte kul alls haha.
Har också gått en promenad och kollat lite på folk, jag kan ju inte ta kontakten med någon av dom för jag förstår inte ett skit av vad dom säger haha. Aja, pappa måste komma hem snart för pallar inte sitta här hela dagen helt mobbad. JAG BLIR GALEN SNART!!!
Puss på er.

Kommentarer
Postat av: hanna

aw tack så mycket <3 nej jag vet:(

2009-04-14 @ 16:13:49
URL: http://justlivinmylife.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej gumman !! Det finns ju Skype också att ringa på !!!! Saknar dej, men du kommer ju hem snart.

Kramar i MASSOR mam´s

2009-04-14 @ 19:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0