. . .

Allt har blivit så fucking konstigt på sista tiden. Men jag ska börja om med mitt liv, och bli mera seriös med allt. Men det är inte så lätt om folk fortsätter håller på med sina rykten. Visst, jag har gjort en hel del fel. Men jag ångrar allt och ska börja om. Med hjälp av mina riktiga vänner så har jag allt och behöver inget annat... 
Fuck alla folk som inte ens känner mig som bara snackar massa skit!! Nu ska jag skita i allt och fuck den gamla tiden. Jag ska förändra mig helt helt, inte bara för rykterna utan för min egen skull också.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skitsnygg blondfärg, är det ditt egna :)?

2009-04-21 @ 19:58:34
Postat av: Anonym

Skitsnygg blondfärg, är det ditt egna :)?

2009-04-21 @ 19:59:27
Postat av: alexandra

Skitsnygg blondfärg, är det ditt egna :)?

2009-04-21 @ 19:59:35
URL: http://alexandranaranjoo.blogg.se/
Postat av: alexandra

jag menade är det ditt egna hår haha km på att jag inte skrev de (A)

2009-04-21 @ 20:00:07
URL: http://alexandranaranjoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0