14 april

Har inte skrivit på ett tag, mycket saker har också hänt som jag inte vill ta upp. Jag vill börja om mitt liv.
Jusst nu är jag i Norge och håller på att dö av att det är så tråkigt, men livet är vad man gör det till som det brukar låta haha. Jag kom hit igår med pappa, han är och jobbar och imorgon ska jag jobba på hans jobb. Kommer hem på fredag, längtar redan hem måste jag säga. Nästa veckan ska jag jobba med mamma inne i stan så det ska bli mycket skönare. Men imorgon får man ju se, kanske är lite roligt tråtts allt. Nås inte på mobilen heller för det är så jävla dyrt att snacka i telefon och skicka sms, man har datan med mig så jag hoppas att jag klarar mig.
Längtar hem till underbara Stockholm, men men.. Skriver mera lite senare. Nu ska jag äta godis och sitta vid datan tills pappa kommer hem, då ska vi åka runt lite i oslo haha.
Ha en bra dag, skrever mera senare! PUSSSSS!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kom hem belloo!!

2009-04-14 @ 11:49:53
Postat av: Bella

Jag kommer hem till stockholm på fredag :)!

2009-04-14 @ 12:32:58
URL: http://lsabellah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0