Torsdag

Idag har jag vart i skolan fast jag har feber, jag känner mig stolt över mig själv! Fick lite mera tid på morgonen för mamma skulle släppa av mig vid tåget så jag åt faktiskt en macka idag på morgoen haha typ första gången jag äter när det är vardag ..
Jag kom såklart fem minuter försent och första lektionen var SO inte världens bästa men vafan det är ju bättre än matte. Ja och idag är det torsdag och det blev ju såklart äcklig vidrig fisk idag som var så jävla äcklig att jag inte ens kunde äta den, så jag frågade Matilda om hon ville dela en pizza med mig istället för att äta den där vidriga fisken och det ville hon såklart haha! Om det är äcklig mat i skolan och man måste äta så får man faktiskt äta pizza då kallas det inte tjock ( säger vi )
Sen så hade vi gympa men jag var inte med för jag hade ju lite feber och sånt så jag satt och snackade med Becka,Kazin och Patrick istället haha såå tråkigt asså men vad ska man göra om man inte får gå hem istället? Jag tycker det är så himla dåligt vi måste vara där på gympan även om vi inte ska vara med och jag menar det är våran sista lektion men nej nej vi MÅSTE ju såklart vara där tråkigt nog ..
Kom hem för inte så länge sen vet inte vad som händer idag, orkar inte göra något känner jag och så har jag missat rätt mycket i skolan och så självklart glömmer jag böckerna i skolan wiiieee så att jag kommer mera efter i allt! Fy fan vad jobbigt det ska vara, längtar ändå på ett sätt att börja jobba så att man slipper plugga hela tiden .. men men. Jusstea Matilda har ju klippt lugg nu ( skit sööööt blev hon! ) tyckete det passade skit bra på henne måste jag bara säga!

Puss på er alla ha en riktigt trevlig & skön dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0