Tisdag

Idag vaknade jag kvart i sju och trodde att jag skulle komma jätta försent men nej nej jag fick åka med pappa som tur var. Skolan har vart helt okej idag jag menar det finns väl ingen som tycker de är kul med plugg? Fick också alla frågorna till SO provet så jag vet vad jag ska plugga på.
Pratade lite med Matilda idag också och hon ska ju sticka iväg till Hurghada i Egypten i november, jag vill också följa med och nu ska jag bara fråga mamma&pappa om jag kan få följa med Matilda dit i en vecka för jag vill verkligen komma här ifrån. ÅÅÅÅÅHHH förstå hur kul vi kommer att ha det om jag följer med henne!! ( KAN INTE BLI BÄTTRE )
Jag kommer att fråga om jag får MVG på provet kan jag få följa med då (a) haha får se vad mamma svarar ;P!
Ska prata med dom nu för nu ska jag äta middag, kanske skriver lite senare? 
PUSS på er!

Kommentarer
Postat av: Ida

Bara bestämma sådär utan mig :( ?

2008-09-09 @ 18:22:19
Postat av: Bella

Haha men älskling, jag kommer ju hålla kontakten med dig via sms du vet ;) HAHAHAAHA DRIIIV

2008-09-09 @ 18:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0