Ska börja om på nytt!

Jag ska börja om på nytt, jag ska inte äta lika mycket som jag gkorde förut jag ska tänka på vad jag äter. Jag ska sluta med att festa och dricka så ofta som jag gjorde förut. Jag ska vara mer gladare och bry mig om andra och tänka till innan jag säger saker. Jag ska sluta bråka med folk jag ska vara snäll mot dom för då blir dom snäll mot mig.
Jag ska bara säga ärliga saker som jag nästan alltid har gjort. Jag ska ta hand om mig själv även fast livet kan vara jävligt hårt och jobbigt, jag ska inte bry mig om vad alla andra tycker.
Jag sak aldrig i hela mitt liv falla för någon kille igen, jag har gjort det misstaget men jag hoppas på allt att jag inte sviker mitt löfte, kärlek är bara en lek och varje början har sitt slut alltid är det så. Ska aldrig aldrig aldrig bli tillsammans med någon för krälek finns inte för mig, det är bara en jävla löngn som man ska tro på. Ingenting i kärlek är sant det finns inte ens någon ärlighet i det hela? Nej, så fuuuck för kärlek.

Det är så jag ska börja om, jag hoppas jag kommer klara det för nu vill jag verkligen starta om på nytt med mig själv, det kommer inte vara lätt men jag ska försöka göra mitt allra bästa!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

man ska aldrig säga aldrig, det kommer en dag då du är riktigt kär då du inte kan hantera dina tankar!

2008-09-16 @ 22:40:13
Postat av: .

shit va du är duktig gumman <3

2008-09-17 @ 17:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0