Sjuk ..

Jag är sjuk idag igen, eller aa jag ska nog försöka gå imorgon det känns som att jag har blivit mycket sjukare nu för jag känner mig inte alls bra. Jag känner mig jätte äcklig och vidrig så jag kommer bara vara hemma idag och ligga och vila lite dricka lite te kanske? Vi har en ta smak som är skit god det te heter typ " African Rooibos" och jag lovar er det är världens godaste te!
Min dag ser typ ut att jag ska vara hemma idag ligga och kolla på någon film och dricka te med mig själv knarka nässpray & alvidoner hala dagn, för något måste jag ju göra eller hur? haha.
Och ja, jag läser och  kissies blogg haha tycker hon är så jävla patetisk så det är därför, jag vill inte att ni ska gå runt och tro att jag är avendsjuk på henne för det lovar jag absolut att jag inte är! Jag tycker bara det är så kul att se hur mycket hon ser upp till blondinbella HAHA så sjukt!  Vill också lägga ut en jätte "fin" bild på kissies och hennes otroligt "SNYGGA" kompis haha.


Är dom inte "SÖTA"? Haha fy fan!

Kommentarer
Postat av: BELLA

Asså det är lungt ni får spy asså!

2008-09-03 @ 08:51:48
Postat av: Linn

jag hatar också kissies! ahaha

2008-09-03 @ 09:57:48
Postat av: pamela

jo, men vadå- de är klart att man ska vara avensjuk på en fejk blondie och ett översminkat litet luder.

2008-09-03 @ 13:29:11
URL: http://pamelaelinor.blogg.se/
Postat av: BELLA

Hahaha!

2008-09-03 @ 18:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0