Sjuk dag.

Somanda klockan ett i natt hade jätta svårt att sova med min hals skit jobbigt var det!
När jag vaknade upp så var klockan kvart i sex eller nått (ååhh så jävla jobbigt!) Så jag är hemma en dag till sen imorgon måste jag fan börja ta mig till skolan eller så går jag på torsdag, klockan åtta tog jag mig till soffan och kollade lite på tv med lilla syster innan hon gick till skolan haha kollade på vakna med the voice, måste bara säga det att den dära jävla Josefin eller vafan hon nu heter hatar ja som fan hon förstörde hela programet så tråkigt att jag somnade till och vaknade klockan 9 då Felicia redan hade gått till skolan haha!
Ska inte göra så mycket idag sova och ta det lungt för det mesta .. Måste ju bli bättre för nästa vecka har jag prov i SO shit måste också plugga hemma idag fan.  Hörs senare PUSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0