Sjuk dag .. :(

Jag är sjuk idag har värsta mensvärken och ont i hela halsen fan det är super jobbigt håller på att dö snart fan! Jag ska sitta hemma på en fredag kväll idag för jag mår inte alls bra asså .. Ska sitta vid datan hela fucking dagen haha nu är mamma och handlar lite godiiis till mig eftersom det är fredag och de är synd om lilla Belli haha.
Hoppas att Ida kan sova hos mig idag iaf så jag får nått att göra, kanske ska sola solarium med henne idag men nej jag vet inte om jag har ork till att göra det så som jag mår idag. Vill ju vila upp mig till matchen och allt som jag ska hinna göra imorgon kväll också fan så det är nog bäst tror jag, men vi får väl se vad som händer hm...
Ska kolla på film med syster som nu också är hemma idag :)
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0