Piss söndag!

Igår var kvällen inte så jävla lyckat, det belv ingen middag hos syster för hon var tyvärr sjuk synd synd..
Så Vi visste inte riktigt vad vi skulle göra, men fest blev det iaf i vårberg någonstans? Haha så jävla cp kväll asså, jag vill bara be om ursäkt för hur jag var och så igår kväll förlåt. Jag,Ida,Josse,Rebecka&Patricia åkte dit tillsammans vi trodde det skulle bli skit kul men hadde fel såklart för det blev bråk på festen och någon hade tagigt Idas väska och jag lackade ur, jag tror seriöst inte att jag har vart så jävla arg någong gång förut haha! Vi sa hejdå till alla klockan tre kanske, och vi gick vilse i skolgen också vi kanske gick typ två mil? Sen kom vi till stationen ( sköönt! ) När vi var där så satt vi och tänkte på vart vi skulle sova, och då kom Ida på att hon har landställe i kungsängen så vi åker dit sa hon, men problemet var att tågen slutar ju gå sen går dom ju på morgoen igen sen kom jag på att det var länge sen jag träffade Minos vi kan åka och träffa han sa jag, vi gorde det sen fick vi sova där sen stund så snäll som han var!
Vi kom till Idas landställe klockan 9 och vi sov där tills klockan blev 12 kanske så jävla skönt att sova, har fan vart uppe hela fucking natten!
Vi kom hem till Ida ungefär vid ett eller två tiden, vi käka mat sen sov vi en stund och sen åkte jag hem.
Ska snart sova tror jag, min syster och hennes kompis kommer på middag ikväll hos oss och då måste jag vila mig för det för man måste ju såklart vara lite pratglad HAHAHA!  Vi tog också blider igår och filmade video som jag kommer lägga ut på Playahead eller i bloggen vi får se :) Pusss på er ha en jävla bra daaaaaaag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0