Piss dag

Fick tillbaka mitt prov idag, jag fick bara G inte ens G+ men jag ska ju ändå vara nöjd som alla säger, jag menar SO är inte min grej liksom och det var ju ändå bra men jag hade hoppats på bättre måste jag säga.
Dagen idag har vart ett rent helvete måste jag säga, mycket som jag går runt och tänker på & stör mig på. Men det ska nog snart gå över.
Ska plugga lite HK nu, vi har typ en uppgift som vi ska lämna in om fyra månader, det låtrer ju rätt skönt när man hör tiden på det liksom. Men när man vet hur mycket man ska hinna lämna in så är det väldigt lite tid man har på sig.
Ska ta en snabb dusch nu sen ska jag prata lite med Mattias, han har vart på förhör idag men jag hoppas verkligen att allt slutade bra. Ska gå nu kanske skriver lite mer sen om jag inte har något att göra?
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0