Onssdaaag

Visste inte ens att det var onsdag idag trodde hela tiden att det var tisdag så jag fick reda på något nytt idag när jag slutade haha! Dagen har vart helt okej, det börjar gå mycket framåt nu med provet jag pluggar ganska hårt på det så jag ska lyckas få MGV men jag blir ju självklart glad på VG också men ändå.. Efter skolan idag gick jag hem och pluggade i någon timme ( Jag är så duktig ) sen har jag bara tagigt det lungt, sovit lite och bara chillat. Orkade inte åka till kungsholmen och träffa Hugo idag för jag hade så mycket plugg plus att jag var skit seg ..
Imorgon är det en såndär gympa dag så hela skolan ska vara ute hela dagen så det ska bli rätt nice att inte har några lektioner haha!
Ska snart kolla på idol men familjen för att jag måste faktisk vara ärlig och säga att jag följer det programet och jag tror att er flesta gör det ochså haha! Orkar inte skriva så mycket mer. Ha en trevlig kväll
PUSS på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0