Onsdagen

Idag så åkte jag och hälsade på Mattias som har blivit påkörd av en buss som jag redan har talat om. Jag gick runt lite i stan för jag ville köpa jätte fina blommor till han, och det gjorde jag hihi! Kom dit vid sjukhuset ungefär vid 9 tiden och fick vänta en timme på han för han skulle typ kolla en grej med sin doktor eller vad det nu var? Så jag satte mig vid väntrumet och snackade med en skit skön kille som var sakdad i benet haha så jävla skön han var!
Efter det fick jag träffa Mattias, jag var med han från klockan 10 till halv 5 idag det kändes så skönt att få träffa han. Jag har mått dåligt att jag inte kom dit tidigare men men ..
Nu är han hemma iaf, han fick åka hem idag för han mådde lite bättre faktiskt! :) ( sköönt )

Vid 5 tiden gick jag till frisören för hon skulle kolla på mitt hår eftersom jag ska göra hårförläging, så jag har fått en tid redan på måndag klockan 4 på eftermiddagen fan vad najs! Åt också middag hemma hos mig söta gulliga älskade Mormor idag ( Hon är den undrbaraste! )

Så här blev mina naglar

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sjuukt fina! :)

2008-09-25 @ 16:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0