Nyy blogg! ;)

Visst är min blogg super super snygg? Ja, för det är min käraste och mest underbaraste kusin Ida som har gjort den åt mig! ( TAAACK ÄLSKLING DU ÄR BÄÄST )

Iaf så idag var det gympa dag, haha jag gjorde inte ett skit jag satt och snackade med Becka&Patrick och lite annat folk jag orkade inte gör något så .. Jag suger på gympa så himla myclet jag kommer få IG i det haha.
Vi fick sluta tidigare idag ungefär vid halv ett tror jag så det var ju rätt skönt, åkte hem med Hanna så det var väl helt okej.
Ska snart plugg för imorgon har jag prov i SO  och jag måste verkligen måste får ett VG i det minst tycker jag själv, jag skulle verkligen bli super super glad om jag hade fått ett MVG för SO är verkligen inte min grejj om jag säger så.. Ska snart ringa Ida och tacka så mycket för bloggen sen ska jag käka och plugga lite. Jusste måste också tvätta min Hammarby tröja idag för på söndag är det match mellan Hammarby-kalmar ( VI SKA KROSSA DOM JÄVLARNA! ) min tröja måste hålla sig ren till på söndag haha!
Kanske skriver lite mer på kvällen om jag har lust :)
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ta av dig min halsduk jag måste ha den:) fick den liksom utav Rickard.. Plus att jag tror och hoppas att du inte andvänder min morgonrock för den ska jag ha den ska jag också hämta.

tack / Angelica din syster.

2008-09-11 @ 16:47:03
Postat av: Bella

Haha seriöst syster kunde du inte ringt eller skicka sms? haha pinsam du är asså haha :) visst ska du få tillbaka den hade den bara engång i skolan det är lungt gumman nååå :D

2008-09-11 @ 17:05:49
Postat av: pamela

2008-09-11 @ 18:16:14
URL: http://pamelaelinor.blogg.se/
Postat av: pamela

galet fint de vart:) Tusen tack- det behövdes.

2008-09-11 @ 18:16:55
URL: http://pamelaelinor.blogg.se/
Postat av: Bella

Tack så mycket, det är ju som skat min kära kusin som har gjort det där :)

Nej inget att tacka för <3

2008-09-11 @ 18:32:11
Postat av: pamela

<33

2008-09-11 @ 19:33:51
URL: http://pamelaelinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0