Lördag

Igår var det fredag och då hade jag SO prov, det gick super bra jag tror verkligen att jag kommer få VG men om inte blir jag jävligt sur på min lärare!
Efter skolan åkte jag hem till Ida för hon skulle slinga sitt hår blont men det blev missfärgat så hon fick självklart panik så vi fick åka och käpa brun hårfärg till henne, det blev skit fint tycker jag! Sen så smsade Matilda och så mötte jag upp henne på tånget hem, vi var bara hemma hos mig och kollade på film och tog det lungt. På morgonen så började vi fixa oss för vi skulle åka in till stan med Ida för jag skulle köpa en mysig kofta på H&M den var jätte mysigt.
På vägen hem mötte vi upp Micke&Kevin det var någon som skulle få tillbaka sin halsduk eller vafan det var? Vi åkte hem till Ida och så pakade hon sina kläder sen mötte vi upp Elinor, sen nu är vi hemma hos mig.
Vi ska ha en myskväll ikväll vi tjejor och imorgon så är det match och jag är fett taggad! HAHAHA
Okrar inte skriva så mycket mera, ha det så bra trevlig helg på er PUSS!

Kommentarer
Postat av: pamela

heve fun:)

2008-09-13 @ 18:22:47
URL: http://pamelaelinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0