lördag

Ja nu sitter jag här hemma hos Ida vi håller på att fixa oss för idag är det ju Hammarby match och vi ska gå såklart ( vi ska stå på norra )  Jag tror faktiskt att vi kommer ta dom den här gången fan!
Iaf så har jag också ansökt till att bli modell men aa vi får se hur det blir med det, dom sa att dom skulle höra av sig om två eller tre veckor så då får vi se hur det blir med det. Aja. Vi ska strax börja kröka lite haha man kan ju inte gå nykter till match liksom .. Sen igår pratade mamma om att hon och pappa hade snackat om att flytta närmare stan liksom där vid gröna linjen, man kan ju alltid hoppas haha!  Men nu ska jag vara lite mer social med Ida hahaha!
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

var det inte du som skulle sluta dricka..

2008-09-28 @ 21:32:25
Postat av: Bella

Äsch hahahaha!

2008-09-29 @ 08:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0