Lite skiiiiit

Torsdag: Skolan gick rätt så bra på torsdag hade gympa och det gick perfekt! Åkte hem till Mattias efter skolan för det var typ 100 år sen vi träffades, hämtade också mina skor hemma hos han som har vart där för länge haha! Men det var rätt trevligt, vi snackade mest bara om allt liksom .. Kom hem vid 9 tiden kanske kollade en liten liten stund på Idol sen gick jag och la mig, var helt slut.

Fredag: Dagen kunde vart bätte faktiskt var så mycket som kom på en och samma gång, men skolan var väl helt okej förutom att det blev lite bråkigt men vafan det är det varje dag så man ska inte klaga. Efter skolan åkte jag till jakan för att jag skulle träffa Ida vi skulle åka in till stan och handla och kolla runt lite, jag köpte tyvärr inget.. Ida köpte skor,kofta, en klocka till Frida, och lite andra saker medans jag gick brevid haha! Kvällen var ju inte så lyckad heller fan .. '

Lördag: Har inte hunnit gjort så mycket mer än att vaknat nyss och kollat lite på tv med syster haha, dagen ska ju vara rätt så skönt. Ska åka in till stan med Ida sen därefter ska vi mötta upp Patricia ( Min kusin ) och bara ta en fika och mysa & snacka lite skit haha. Ska nog bli en rätt så lung kväll orkar inte göra något speciellt .. så ser min dag ut!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0