Kväll

Det är onsdag kväll har kollat lite på Idol idag hahaa jag tycker det är så jävla kul att se på folk som har sökt in men som inte ens kan sjunga. Kollar nu på Efterlyst men det är reklam jusst nu så jag får vänta lite .. ( hatar reklam )
Idag har jag också pluggat lite lite lite engelska tills imorgon men hoppas det räker haha, imorgon ska jag också ringa och boka en tid hos frisören jag ska sy in hår där nästa vecka hoppas jag! Vill verkligen ha långt hår så jag hoppas på det så snabbt som möjligt och det bästa är att mamma ska betala för det haha!
Ska kolla lite på Efterlyst nu med pappa för nu har det börjat igen. Ha en trevlig kväll!
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: angelica

jag vet perfekta stället som e klockrent. inget turkaktigt utan fin fint inne i sthlm:)så vänta lite med o ring :)

puss syster

2008-09-19 @ 11:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0