Heeeelg!

Entligen är det fredaaaaag den bästa dagen på hela veckan! Helgen är här nu och då kan man bara ta det lungt i två dagar  haha!
Ida på fredagen så ska jag nog kanske åka hem till min kusin Ida, hon har gjort klart sitt rum och vill så gärna att jag ska komma och kolla på det så vi får se hur det blir med det.
På lördag ska vi två eller kanske tre med Patricia gå hem till min syster som har flyttat hemifrån hon ska bjuda på middag hemma hos sig själv, hennes kompis som hon bor ihop med är kok så jaa det låter ju ganska najs liksom. Vi kommer ha det så jävla kul efter middagen och när vi är hemma hos syster. Det ska bli kul och se hur hon har det faktiskt, jag har inte träffat henne sen den 24 Augu ( min födelsedag ) så det ska bli roligt haha!
Kommer ju självklart lägg ut lite bilder sen om min helg har vart, både vid middagen och efter ;) Ska sminka mig och sånt nu, ska snart till skolan .. Puss på er alla och HA EN TREVLIG HELG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0