Fucking söndag!

Nu känns det som allt i mitt liv fuckad, fick höra att Mattias hade blivit påkörd av en jävla cp buss fredags kvällen. Okrar inte berätta allt hur han blev det men han fick allvaliga skador på kroppen, han var nära att dö men som tur var gjorde han inte det! Är så jävla ledsen tycker så fucking synd om han, snackade med han igår i en timme i telefonen och han hade skit ont i hela kroppen, han ska operera sig på måndag så han ligger kvart tills på torsdag.
Jag har lovat han att jag skulle komma över på tisdag för att hälsa på han, då tänkte jag köpa lite blommor och typ en liten söt sak haha! Mattias har alltid funnits där för mig och nu har jag chansen att finnas där för han, han är nästan som en store bror för mig kan man säga .. Är så jävla glad att han klarade sig!

Igår var jag&Ida i stan vi träffade aldrig Patricia för hon hörde inte av sig, så det belv bara vi två som tåg en fika sen kollade vi runt lite och sånt, köpte också en kofta på Gina tricot den är grå och skit mysig!!
Imorgon ska jag göra mina naglar för 350 haha och det kommer bli super fint hoppas jag iaf ;P
Ska ringa Mattias snart för att höra hur allt är.
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vaa fett hämskt!

2008-09-21 @ 15:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0