Bloggen uppe igen

Jag kan verkligen inte sluta skriva i min blogg, jag försöker att sluta men det är jobbigt för jag kan bara inte sluta haha låter helt sjukt jag vet!
Har inte så mycket att skriva om förutom att jag är sjuk idag, kom till skolan och var med på den första "lektionen" sen lite på rasten sen orkade jag inte mer så jag gick hem, gjorde också läxan igår som jag skulle det hade vi i matte uuusch hatar det ämnet asså! Men aja nu sitter jag här har nyss snackat lite med Mattias som också är hemma idag haha, sen ska jag väl ligga och läsa lite tror jag, sen måste ju nog vila :) Hade inte mycket att skriva om men det blev iaf något  haha Puss på er alla!                                                                      

Kommentarer
Postat av: Sofie

förtsätt skriv! :)

2008-09-01 @ 15:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0