tråkig dag

Jag är fortfarande hemma.. Ska inte förlänga håret idag utan jag gör de på lördag istället.
Att vara hemma är jävligt tråkigt men på ett sätt skönt eftersom man slipper så mycket, men nu kommer jag komma lite efter iskolan men men vafan pappa har hämtat mina böcker för jag har prov på måndag så jag måste plugga! Ååååh jag orkar inte asså men aja lika bra hoppas på ett G minst men men .. Ska snart kolla på en film, jag är lite sugen på persbrandt så det får nog bli en bra film om han eller nått. Mikael Persbrandt är min idol och kommer alltid vara det jag bara älskar han i alla beck filmer ( haha gubben är ju ass skööön! )


Här är dagens bild / Min idol!

Jag bara älskar han!

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

persbrandt är ju otrolig asså! haha vem älskar inte han liksom?

2008-10-01 @ 16:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0