Tisdag

Hello!
Igår var jag,Ida,Josse&Fanny istan och kollade runt, jag och Ida köpte också biljetter till matchen på onsdag och måndag då Bajen spelar haha. Efter stan åkte vi hem till Ida och åt middag sen tog vi tåget till södra och så mötte vi upp Minos&Joseph vi var med dom en stund, sen tog vi tåget vid 10 tiden tillbaka till barkaby igen.
Jag sov över hos Ida i natt, idag ska vi bara ha mysdag typ Patricia kanske också ska komma förbi och bara chilla kolla lite på film typ, det är ju inte så jävla fint väder om man säger så, jag vill inte gå i stan idag igen när vädret är såhär. Det kommer bara bli en lungn dag idag ( sköönt ) Imorgon är det match, hoppas på hela mitt hjärta att BAJEN VINNER!
Ha en jävligt bra tisdag fan
puss på er vi hörs sen!

Från igår

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud bella du ser verkligen ut som en transa!

2008-10-28 @ 18:06:26
Postat av: Bella

Jaha okej? Du pinsamt att du inte vågar skriva vem det är bitch! HAHAHA

2008-10-28 @ 18:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0