Test

Vad gör du just nu? Väntar på middag.
Vad har du gjort idag på dagen? vart med Ida min kusin
Vem sms:ade dig senast?  Patricia
Vad skulle du viljat gjort idag? Shoppat och träffat Patricia
Hur svarar du i mobiltelefonen? Det är olika, beror på humöret
Vem ringde dej senast? Papa
Vem kramade du senast? Min kusin Ida
Antal timmar sömn inatt? Jag vet inte hm, lagom tror jag.
Sov du ensam? Nej inte inatt
Vem vet mest om dig? Ida.
Vem vet du mest om? Svår fråga, ida tror jag.
Vad ser du fram emot? Höstlovet
Vad vill du ha just nu? Middag
Vem hånar du? Några få
Vem saknar du mest? Min mormor
Vem stör du dig på? Mamma ibland
Vilken buss åker du oftast? 303
Vilken årstid är det nu? Höst
Är du kär nu? Inte jusst nu.
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? Det beror på fan ..
Är du polare med grannarna? Haha nej aldrig!
Har du varit på ett party? Yess
Har du varit utomlands? Såklart
Var är dina syskon just nu? Min lilla syster är hemma, min stora vet jag inte? kanske jobbar eller nått?
Vilken tid gick du upp imorse? 11 tror jag
Vad gjorde du kl 2 inatt? Jag tror jag somnade då..?
Vad är det första du gör på morgonen? Kollade runt i rumet
Vad ska du göra efter det här? Äta middag med familjen sen ringa Ida! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0