Tandläkaren

Var i skolan i en timme idag kändes ju ganska onödigt men men, det var ju matte prov på morgonen som jag gjorde klart vet inte jag kanske bara får G i det? Efter matten så satt jag och snackade med Matilda,Rebecka och Patrick haha vi fick te också så det var rätt myss! Sen skulle jag då gå till tandläkaren jag hade fått tid klockan 11 så jag gick rätt så tidigt, Simon bjöd på cigg och följde mig till bussen för han skulle dra hem.
Det var så jävla fucking läskigt när jag var hos tandläkaren jag lagade 1 hål uuuuch vad ont det gjorde men jag fick sån dära bedövning ni vet en sån dära spruta som gör skit ont! Men nu är tanden lagad iaf så det känns super sköönt!
Haha slipper nu skolan för det är ingen idee att gå tillbaka och bara vara där i två timmar liksom så det slipper jag ( sköönt! ) Jag måste säga att jag tycker att jag själv har vart super super duktig för jag är liv rädd för tandläkaren men jag fixade det till slut att laga det dära jävla hålet haha. Nu håller bedövningen på att släppa så jag kanske ska äta lite lunch lite senare vill liksom vänta ett tag till iaf. Ha en riktigt skön onsdag!
Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Emma

ja, USSH! Hatar tandläkaren! :S

2008-10-22 @ 17:06:39
URL: http://feemmss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0