Sööööndag

Ja, i fredags så firade vi mamma hon är nu 42 år gammal haha fy fan. Det var en väldigt trevlig middag tycker jag, vi hade det mysigt och sånt. När vi kom hem så somnade jag rätt så fort sen vaknade jag ganska så tidigt som vanligt, och så¨började vi packa för vi skulle upp till dalarna. Om jag ska vara ärlig så gillar jag faktiskt dalarna och norrland det är så skönt att vara där tycker jag, man slipper liksom att tänka på allt skit som är hemma och lalala.. nej men jag tycker verkligen att det är skönt att komma bort över en dag liksom.
Vi hade det mysigt igår typ "familje kväll" kan man säga, vi spelade spel och nördade oss haha! Men nu är jag entligen hemma, borta bra men hemma bäst haha. Jag är verkligen skit trött även fast jag somnade tidigt igår kväll så känner jag mig lite sliten, kanske för att jag har suttit i bilen i tre hela timmar utan att vi stanna ( jobbigt som bara fan ).
Nej nu ska jag duscha sen så ska jag så en singnal till Ida, hoppas ochså på att ta en liten fika med Patricia imorgon, jusste imorgon måste jag köpa biljetter till matchen som nu är på onsdag.
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0