Orkante asså

Det finns många här som kommenterar min blogg, och jag kan ju passa på att säga det att det här är min blogg inte någon annans, och om jag får kommentarer från någon så kan man väl först ta och skriva vem man är eller nått liksom bara ett namn. Det gör jag alltid när jag ska kommentra något för jag kan stå för det jag säger, jag har inte min blogg för jag vill bli lika känd som blondinbella nejnej det vill jag inte ens, det är inte er läsare som gör att jag vill skriva blogg utan det är mig själv. Jag kan säga att jag hatar att ta en vanlig bok som då kallas för dagbok, jag skriver hellre då min dagbok på datan. Om du eller ni har något emot det så kan ni alltid sluta läsa min blogg ellerhur? För helt seriöst nu så orkar jag inte med alla dom dära kommentarerna som ni lägger, jag kan säga det att jag inte ens bryr mig jag tar inte åt mig av dom men det är ganska så störande och omoget av er liksom förstår ni hur jag menar?
Det jag ville få fram nu är, det här är min blogg det är jag som skriver vad jag vill i den oavsett om ni gillar det jag skiter it, min blogg är min dagbok så håll käften bara darlings! //// Isabella Hornesjö.

Kommentarer
Postat av: Natanja

Va fin din blogg är :)

Har du gjort den?



<3

2008-10-30 @ 13:46:07
URL: http://naatanja.blogg.se/
Postat av: Bella

Tack så mycket, nej inte jag utan det är min kära kusin Ida som har gjort den åt mig :)

2008-10-30 @ 23:43:15
URL: http://lsabellah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0