Min syster!

Jag vill bara tacka dig för allt du har gjort för mig syster, tacka för att du finns vid min sida. Jag älskar dig syster, jag kommer alltid finnas här för dig så som du finns här för mig, oavsett vad Angelica.  En syster är en av de närmsta vännerna man har, och oavsett alla bråk och all skit som vi gått igenom så älskar jag dig, även om jag kan skrika att jag hatar dig ibland. Innerst inne så vet du också att jag älskar dig. Det är inte många som har en sån bra syster som dig.. Jag vill bara att du ska veta att vad du än gör och vart du än är så finns jag här och jag kommer alltid vara stolt över dig. Det är dags att glömma all skit ochgå vidare med allt bra. Förlåt för alla fel som jag gjort och alla gånger som jag svikit. Jag älskar dig över hela mitt hjärta syster, vi delar samma blod, blod är tjockare än vatten. Jag älskar dig och finns alltid här glöm aldrig det syste Angelica.

// Din syster Isabella Hornesjö.

Kommentarer
Postat av: Emma

Aw. Fett gullig text till din syrra :) <3

2008-11-06 @ 21:46:38
URL: http://feemmss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0