Leva livet!

Nu ska jag gå vidare och bara skita i allt, jag ska leva mitt liv jag vill inte sitta och tänka och aldrig gå vidare. Man lever bara engång man får bara en chans och jag vet att jag har förlorat min chans men inte mitt liv, ska leva singel och ta hand om mig själv och mina vänner.
Om jag har vänner då har jag kärlek jag lever för mina vänner, utan mina vänner hade mitt liv tagigt slut för länge länge sen kan jag ju bara säga. Jag är så fucking glad för att ni finns här för mig och hjälper mig, orkar inte skriva ner alla namn men ni vet vilka ni är och jag vill bara säga tack för allt och jag finns alltid här för er!
Jag orkar inte med kärlek eller nått sånt skit, jag vill bara leva och må bra ett tag orkar inte med någon relation jusst nu asså nej .. jag vill leva men inte leka.  Jag måste börja ta hand om mig själv och sluta tänka på allt, för som sakt har jag mina vänner är allt bra och jag mår bra. Jag vill bli en "ny" Bella.
Tack för att ni finns jag älskar er vad som än händer!

Kommentarer
Postat av: Pamela

Jävlar, snygging vart ju as bra ju.:D

Okej okej, härligt.

Ja vad har jag gjort, igår festa jag och idag med.

Haha som vanligt.

Inte lika kul när man är sjuk

<33

2008-10-04 @ 22:27:31
URL: http://pamelaelinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0